Departure and arrival
Refresh Current departure time in Ötlingen Bahnhof, Kirchheim unter Teck at 14:27 o'clock
Time | Train | Direction / stops on the way | Platform | Real-time information | |
---|---|---|---|---|---|
earlier | |||||
14:27 | current time | ||||
14:31 | ![]() | Bus 164 |
Ötlingen Bahnhof, Kirchheim unter Teck
Ötlingen Bahnhof, Kirchheim unter Teck 14:31 - Ötlingen Am Wasen, Kirchheim unter Teck 14:32 - Ötlingen Kirche, Kirchheim unter Teck 14:33 - Ötlingen Mörikeschule, Kirchheim unter Teck 14:34 ![]() |
- |
14:36 |
14:31 | ![]() | Bus 161 |
Ötlingen Halde, Kirchheim unter Teck
Ötlingen Bahnhof, Kirchheim unter Teck 14:31 - Ötlingen Am Wasen, Kirchheim unter Teck 14:32 - Ötlingen Apotheke, Kirchheim unter Teck 14:34 - Ötlingen Fabrikstraße, Kirchheim unter Teck 14:35 ![]() |
- |
14:34 |
14:37 | ![]() | S 1 |
Kirchheim(Teck)
Kirchheim(Teck)-Ötlingen 14:37 - Kirchheim(Teck) 14:39 |
1 Kirchheim(Teck)-Ötlingen |
14:37 |
14:53 | ![]() | S 1 |
Herrenberg
Kirchheim(Teck)-Ötlingen 14:53 - Wendlingen(Neckar) 14:57 ![]() |
1 Kirchheim(Teck)-Ötlingen |
14:53 |
15:01 | ![]() | Bus 161 |
Ötlingen Halde, Kirchheim unter Teck
Ötlingen Bahnhof, Kirchheim unter Teck 15:01 - Ötlingen Am Wasen, Kirchheim unter Teck 15:02 - Ötlingen Apotheke, Kirchheim unter Teck 15:04 - Ötlingen Fabrikstraße, Kirchheim unter Teck 15:05 ![]() |
- |
15:01 |
15:01 | ![]() | Bus 163 |
Ötlingen Bahnhof, Kirchheim unter Teck
Ötlingen Bahnhof, Kirchheim unter Teck 15:01 - Ötlingen Am Wasen, Kirchheim unter Teck 15:02 - Ötlingen Kirche, Kirchheim unter Teck 15:03 - Ötlingen Mörikeschule, Kirchheim unter Teck 15:04 ![]() |
- |
15:01 |
15:07 | ![]() | S 1 |
Kirchheim(Teck)
Kirchheim(Teck)-Ötlingen 15:07 - Kirchheim(Teck) 15:09 |
1 Kirchheim(Teck)-Ötlingen |
15:07 |
15:23 | ![]() | S 1 |
Herrenberg
Kirchheim(Teck)-Ötlingen 15:23 - Wendlingen(Neckar) 15:27 ![]() |
1 Kirchheim(Teck)-Ötlingen |
|
later |
Note: The list contains departure and arrival information of the stops
Kirchheim(Teck)-Ötlingen
.
All stops shown up to this sign , behind only the most important are shown.
|