Departure and arrival
Refresh Current departure time in Wyhlen Siedlung, Grenzach-Wyhlen at 10:42 o'clock
Time | Train | Direction / stops on the way | Station / Stop | |
---|---|---|---|---|
earlier | ||||
10:42 | Bus 7307 |
Bahnhof, Steinen (Kreis Lörrach)
Wyhlen Siedlung, Grenzach-Wyhlen 10:42 - Herten Markhof, Rheinfelden (Baden) 10:44 - Herten Sankt Josefshaus, Rheinfelden (Baden) 10:46 - Herten Rathaus, Rheinfelden (Baden) 10:47 Eichsel Bächlegaß, Rheinfelden (Baden) 11:05 - Adelhausen Adler, Rheinfelden (Baden) 11:07 - Bahnhof, Steinen (Kreis Lörrach) 11:22 |
||
10:51 | Bus 38 |
Basel, Bahnhof SBB
Wyhlen, Siedlung 10:51 - Wyhlen, Engeltal 10:52 - Wyhlen Hebelschule 10:53 - Wyhlen, Hutmattenstraße 10:55 Grenzach, Im Rippel 11:05 - Basel, Blotzheimerstrasse 11:31 - Basel, Bahnhof SBB 11:54 |
Wyhlen, Siedlung | |
11:06 | Bus 38 |
Basel, Bahnhof SBB
Wyhlen, Siedlung 11:06 - Wyhlen, Engeltal 11:07 - Wyhlen Hebelschule 11:08 - Wyhlen, Hutmattenstraße 11:10 Grenzach, Im Rippel 11:20 - Basel, Blotzheimerstrasse 11:46 - Basel, Bahnhof SBB 12:09 |
Wyhlen, Siedlung | |
11:21 | Bus 38 |
Basel, Bahnhof SBB
Wyhlen, Siedlung 11:21 - Wyhlen, Engeltal 11:22 - Wyhlen Hebelschule 11:23 - Wyhlen, Hutmattenstraße 11:25 Grenzach, Im Rippel 11:35 - Basel, Blotzheimerstrasse 12:01 - Basel, Bahnhof SBB 12:24 |
Wyhlen, Siedlung | |
11:35 | Bus 7301 |
Busbahnhof, Lörrach
Wyhlen Siedlung, Grenzach-Wyhlen 11:35 - Wyhlen Engeltal, Grenzach-Wyhlen 11:36 - Wyhlen Hebelschule, Grenzach-Wyhlen 11:37 - Wyhlen Hutmattenstraße, Grenzach-Wyhlen 11:39 Grenzach Im Rippel, Grenzach-Wyhlen 11:50 - Stetten Grenze, Lörrach 12:05 - Busbahnhof, Lörrach 12:16 |
||
11:36 | Bus 38 |
Basel, Bahnhof SBB
Wyhlen, Siedlung 11:36 - Wyhlen, Engeltal 11:37 - Wyhlen Hebelschule 11:38 - Wyhlen, Hutmattenstraße 11:40 Grenzach, Im Rippel 11:50 - Basel, Blotzheimerstrasse 12:16 - Basel, Bahnhof SBB 12:39 |
Wyhlen, Siedlung | |
later |
Note: The list contains departure and arrival information of the stops
Wyhlen, Siedlung
.
All stops shown up to this sign , behind only the most important are shown.
|