Departure and arrival
Refresh Current departure time in Wyhlen Siedlung, Grenzach-Wyhlen at 12:42 o'clock
Time | Train | Direction / stops on the way | Station / Stop | |
---|---|---|---|---|
earlier | ||||
12:42 | ![]() | Bus 7307 |
Bahnhof, Steinen (Kreis Lörrach)
Wyhlen Siedlung, Grenzach-Wyhlen 12:42 - Herten Markhof, Rheinfelden (Baden) 12:44 - Herten Sankt Josefshaus, Rheinfelden (Baden) 12:46 - Herten Rathaus, Rheinfelden (Baden) 12:47 ![]() |
|
12:51 | ![]() | Bus 38 |
Basel, Bahnhof SBB
Wyhlen, Siedlung 12:51 - Wyhlen, Engeltal 12:52 - Wyhlen Hebelschule 12:53 - Wyhlen, Hutmattenstraße 12:55 ![]() |
Wyhlen, Siedlung |
13:06 | ![]() | Bus 38 |
Basel, Bahnhof SBB
Wyhlen, Siedlung 13:06 - Wyhlen, Engeltal 13:07 - Wyhlen Hebelschule 13:08 - Wyhlen, Hutmattenstraße 13:10 ![]() |
Wyhlen, Siedlung |
13:21 | ![]() | Bus 38 |
Basel, Bahnhof SBB
Wyhlen, Siedlung 13:21 - Wyhlen, Engeltal 13:22 - Wyhlen Hebelschule 13:23 - Wyhlen, Hutmattenstraße 13:25 ![]() |
Wyhlen, Siedlung |
13:27 | ![]() | Bus 7301 |
Busbahnhof, Rheinfelden (Baden)
Wyhlen Siedlung, Grenzach-Wyhlen 13:27 - Herten Markhof, Rheinfelden (Baden) 13:29 - Herten Sankt Josefshaus, Rheinfelden (Baden) 13:31 - Herten Rathaus, Rheinfelden (Baden) 13:33 ![]() |
|
13:35 | ![]() | Bus 7301 |
Busbahnhof, Lörrach
Wyhlen Siedlung, Grenzach-Wyhlen 13:35 - Wyhlen Engeltal, Grenzach-Wyhlen 13:36 - Wyhlen Hebelschule, Grenzach-Wyhlen 13:37 - Wyhlen Hutmattenstraße, Grenzach-Wyhlen 13:39 ![]() |
|
13:36 | ![]() | Bus 38 |
Basel, Bahnhof SBB
Wyhlen, Siedlung 13:36 - Wyhlen, Engeltal 13:37 - Wyhlen Hebelschule 13:38 - Wyhlen, Hutmattenstraße 13:40 ![]() |
Wyhlen, Siedlung |
13:42 | ![]() | Bus 7307 |
Bahnhof, Steinen (Kreis Lörrach)
Wyhlen Siedlung, Grenzach-Wyhlen 13:42 - Herten Markhof, Rheinfelden (Baden) 13:44 - Herten Sankt Josefshaus, Rheinfelden (Baden) 13:46 - Herten Rathaus, Rheinfelden (Baden) 13:47 ![]() |
|
later |
Note: The list contains departure and arrival information of the stops
Wyhlen, Siedlung
.
All stops shown up to this sign , behind only the most important are shown.
|